www.hellss.fora.pl
Hells! Nice Forum About Helbreath
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.hellss.fora.pl Strona Główna
->
Anty Hacks
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Hells!
----------------
Citi Hall
Hells
Helbreath
----------------
Code
FIX
Server Confing
Helbreath
Help
Anty Hacks
Screnshot
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Hells
Wysłany: Nie 17:35, 20 Kwi 2008
Temat postu: [CODE] Anti-Bump
Game.cpp
Kod:
case MSGID_REQUEST_INITDATA:
// Anti Bump
if (m_pClientList[iClientH]->m_bIsClientConnected == TRUE) {
if (m_pClientList[iClientH] == NULL) break;
wsprintf(G_cTxt, "(!!!) Client (%s) connection closed!. Sniffer suspect!.", m_pClientList[iClientH]->m_cCharName);
PutLogList(G_cTxt);
ZeroMemory(cData, sizeof(cData));
cp = (char *)cData;
*cp = GSM_DISCONNECT;
cp++;
memcpy(cp, m_pClientList[iClientH]->m_cCharName, 10);
cp += 10;
bStockMsgToGateServer(cData, 11);
m_pMapList[m_pClientList[iClientH]->m_cMapIndex]->ClearOwner(2, iClientH, DEF_OWNERTYPE_PLAYER, m_pClientList[iClientH]->m_sX, m_pClientList[iClientH]->m_sY);
bRemoveFromDelayEventList(iClientH, DEF_OWNERTYPE_PLAYER, NULL);
bSendMsgToLS(MSGID_REQUEST_SAVEPLAYERDATALOGOUT, iClientH, FALSE);
if ((dwTime - m_dwGameTime2) > 3000) { // 3 segs
m_pClientList[iClientH]->m_bIsClientConnected = FALSE;
m_iTotalClients--;
delete m_pClientList[iClientH];
m_pClientList[iClientH] = NULL;
}
break;
}
else {
m_pClientList[iClientH]->m_bIsClientConnected = TRUE;
RequestInitDataHandler(iClientH, pData, cKey);
}
break;
En Client.h agregar:
Código:
Kod:
BOOL m_bIsClientConnected;
En Client.cpp agregar:
Código:
Kod:
m_bIsClientConnected = FALSE;
Kod:
En Game.cpp buscar m_iTotalClients y borrarle m_pClientList[iClientH]->
Despues buscar en Game.cpp: void CGame::MsgProcess() y abajo de las variables declaradas agregar
Código:
Kod:
char *cp, cData[120];
DWORD dwTime;
dwTime = timeGetTime();
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin