www.hellss.fora.pl
Hells! Nice Forum About Helbreath
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.hellss.fora.pl Strona Główna
->
Code
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Hells!
----------------
Citi Hall
Hells
Helbreath
----------------
Code
FIX
Server Confing
Helbreath
Help
Anty Hacks
Screnshot
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Nigga
Wysłany: Wto 14:03, 25 Mar 2008
Temat postu: [CODE] /checkpoints
En GAME.H agregar:
Kod:
void PlayerOrder_CheckPoints(int iClientH, char *pData,DWORD dwMsgSize);
En GAME.CPP agregar:
Kod:
if (memcmp(cp, "/checkpoints", 12) == 0) {
PlayerOrder_CheckPoints(iClientH,cp, dwMsgSize - 21);
return;
}
Al Final:
Kod:
void CGame::PlayerOrder_CheckPoints(int iClientH)
{
char cMsg[50];
if (m_pClientList[iClientH] == NULL) return;
ZeroMemory(cMsg, sizeof(cMsg));
wsprintf(cMsg, "You have %d majestic point(s).", m_pClientList[iClientH]->m_iGizonItemUpgradeLeft);
SendNotifyMsg(NULL, iClientH, DEF_NOTIFY_NOTICEMSG, NULL, NULL, NULL, cMsg);
}
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin