www.hellss.fora.pl
Hells! Nice Forum About Helbreath
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.hellss.fora.pl Strona Główna
->
Code
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Hells!
----------------
Citi Hall
Hells
Helbreath
----------------
Code
FIX
Server Confing
Helbreath
Help
Anty Hacks
Screnshot
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Nigga
Wysłany: Wto 14:01, 25 Mar 2008
Temat postu: [CODE] /desbug
EN GAME.CPP:
Kod:
if (memcmp(cp, "/desbug ", 6) == 0) {
AdminOrder_Desbug(iClientH);
return;
}
Y ALFINAL DE TODO AGREGAR:
Kod:
void CGame::AdminOrder_Desbug(int iClientH) {
{
if (m_pClientList[iClientH] == NULL) return;
if (m_pClientList[iClientH]->m_bIsAdminCommandEnabled == FALSE) return;
if (m_pClientList[iClientH]->m_iAdminUserLevel = 4) {
SendNotifyMsg(NULL, iClientH, DEF_NOTIFY_ADMINUSERLEVELLOW, NULL, NULL, NULL, NULL);
return;
}
if (memcmp(m_pClientList[iClientH]->m_cLocation, "aresden",7) == 0 ) strcpy(m_pMapList[m_pClientList[iClientH]->m_cMapIndex]->m_cLocationName, "aresden");
else if (memcmp(m_pClientList[iClientH]->m_cLocation, "elvine",6) == 0 ) strcpy(m_pMapList[m_pClientList[iClientH]->m_cMapIndex]->m_cLocationName, "elvine");
}
}
EN GAME.H:
Kod:
void AdminOrder_Desbug(int iClientH);
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin