www.hellss.fora.pl
Hells! Nice Forum About Helbreath
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.hellss.fora.pl Strona Główna
->
Code
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Hells!
----------------
Citi Hall
Hells
Helbreath
----------------
Code
FIX
Server Confing
Helbreath
Help
Anty Hacks
Screnshot
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Nigga
Wysłany: Wto 13:35, 25 Mar 2008
Temat postu: [CODE] /save
Esto lo que hace es guardar la data del player que solicite el command. No hice para que guarde la data de todos los players, ya que hace crashear el hg debido a que es mucho lo que tiene que guardar.
Busquen "/who", luego del:
Kod:
return;
}
Agreguen:
Kod:
if (memcmp(cp, "/save", 5) == 0) { // By Mkintosh
AdminOrder_SaveServerData(iClientH);
return;
}
Luego abajo del todo de game.cpp agregan:
Kod:
void CGame::AdminOrder_SaveServerData(int iClientH)
{ // By Mkintosh
if (m_pClientList[iClientH] == NULL) return;
if (m_pClientList[iClientH] != NULL) {
bSendMsgToLS(MSGID_REQUEST_SAVEPLAYERDATA, iClientH);
SendNotifyMsg(NULL, iClientH, DEF_NOTIFY_NOTICEMSG, NULL, NULL, NULL, "Player data has been saved!.");
wsprintf(G_cTxt, "Requested save data: (%s) Player (%s) data saved.", m_pClientList[iClientH]->m_cIPaddress, m_pClientList[iClientH]->m_cCharName);
PutLogFileList(G_cTxt);
}
}
Luego se van a game.h y buscan:
Kod:
void SetPlayingStatus(int iClientH);
Abajo agregan:
Código:
Kod:
void AdminOrder_SaveServerData(int iClientH);
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin