www.hellss.fora.pl
Hells! Nice Forum About Helbreath
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.hellss.fora.pl Strona Główna
->
Code
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Hells!
----------------
Citi Hall
Hells
Helbreath
----------------
Code
FIX
Server Confing
Helbreath
Help
Anty Hacks
Screnshot
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Nigga
Wysłany: Wto 13:30, 25 Mar 2008
Temat postu: [CODE] /CheckEK
GAME.H
Kod:
void AdminOrder_CheckEk(int iClientH, char *pData,DWORD dwMsgSize);
GAME.CPP
Abajo de /who
Kod:
if (memcmp(cp, "/checkek ", 9) == 0) {
AdminOrder_CheckEk(iClientH,cp, dwMsgSize - 21);
return;
}
al final de todo
Kod:
token = pStrTok->pGet();
if (token != NULL) {
ZeroMemory(cName, sizeof(cName));
strcpy(cName, token);
}
else {
ZeroMemory(cName, sizeof(cName));
strcpy(cName, "null");
}
token = pStrTok->pGet();
if (token != NULL) {
m_iEnemyKillCount = atoi(token);
}
if (token == NULL) {
token = "null";
}
if (cName != NULL) {
token = cName;
if (strlen(token) > 10)
memcpy (cTargetName, token, 10);
else memcpy (cTargetName, token, strlen(token));
for (i = 1; i < DEF_MAXCLIENTS; i++)
if ((m_pClientList[i] != NULL) && (memcmp(m_pClientList[i]->m_cCharName, cTargetName, 10) == 0)) {
wsprintf(cEkMessage, " %s Tiene %d Ek's.", m_pClientList[i]->m_cCharName, m_pClientList[i]->m_iEnemyKillCount);
ShowClientMsg(iClientH, cEkMessage);
}
}
}
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin