www.hellss.fora.pl
Hells! Nice Forum About Helbreath
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.hellss.fora.pl Strona Główna
->
Code
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Hells!
----------------
Citi Hall
Hells
Helbreath
----------------
Code
FIX
Server Confing
Helbreath
Help
Anty Hacks
Screnshot
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Nigga
Wysłany: Wto 14:36, 18 Mar 2008
Temat postu: [CODE] /Change City
Kod:
Code:
void CGame::AdminOrder_ChangePlayerCity(int iClientH, char *pData, DWORD dwMsgSize) { char seps[] = "= \t\n"; char * token, cBuff[256]; class CStrTok * pStrTok; char * city; char cNick[20]; char cCity[5]; char notice[100]; int oldcity; int i; if (m_pClientList[iClientH] == NULL) return; if ((dwMsgSize) <= 0) return; if (m_pClientList[iClientH]->m_iAdminUserLevel == 0) { SendNotifyMsg(NULL, iClientH, DEF_NOTIFY_ADMINUSERLEVELLOW, NULL, NULL, NULL, NULL); return; } ZeroMemory(cBuff, sizeof(cBuff)); memcpy(cBuff, pData, dwMsgSize); pStrTok = new class CStrTok(cBuff, seps); token = pStrTok->pGet(); token = pStrTok->pGet(); if (token == NULL) { delete pStrTok; return; } strcpy(cNick, token); city = pStrTok->pGet(); if (city == NULL) { delete pStrTok; return; } strcpy(cCity, city); for (i = 0; i < DEF_MAXCLIENTS; i++) { if ((m_pClientList[i] != NULL) && (memcmp(m_pClientList[i]->m_cCharName, cNick, strlen(cNick)) == 0)) { oldcity = m_pClientList[i]->m_cLocation; m_pClientList[i]->m_cLocation=atoi(cCity); SendNotifyMsg(NULL, iClientH, DEF_NOTIFY_RATINGPLAYER, NULL, NULL, NULL, NULL); wsprintf(notice,"El Jugador %s Fue cambiado de Ciudad.",m_pClientList[iClientH]->m_cCharName,oldcity,atoi(cCity)); ShowNotice(iClientH,notice); } } delete pStrTok; }
SHOW NOTICE :
Kod:
void CGame::ShowNotice(int iClientH,char *pMsg)
{
SendNotifyMsg(NULL, iClientH, DEF_NOTIFY_NOTICEMSG, NULL, NULL, NULL, pMsg);
}
USAGE :
Kod:
if (memcmp(cp, "/changecity ", 12) == 0) {
AdminOrder_ChangePlayerCity(iClientH, cp, dwMsgSize - 21);
return;
}
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin