www.hellss.fora.pl
Hells! Nice Forum About Helbreath
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.hellss.fora.pl Strona Główna
->
Code
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Hells!
----------------
Citi Hall
Hells
Helbreath
----------------
Code
FIX
Server Confing
Helbreath
Help
Anty Hacks
Screnshot
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Nigga
Wysłany: Wto 14:26, 18 Mar 2008
Temat postu: [CODE] Rep Potions
[Code]Rep Potions
En los Source de tu HGserver, abrir el archivo item.h y busca "DEF_ITEMEFFECTTYPE_ARMORDYE", luego agregar justo despues esto:
[code]#define DEF_ITEMEFFECTTYPE_REPPLUS 34[/code]
Ahora en el Game.cpp buscar "DEF_ITEMEFFECTTYPE_HPSTOCK", justo arriba agregar:
[code]
case DEF_ITEMEFFECTTYPE_REPPLUS:
iMax = 10000;
if (m_pClientList[iClientH]->m_iRating < iMax) m_pClientList[iClientH]->m_iRating += 1;
iEffectResult = 8;
break;[/code]
Ahora busquen:
[code]
case 6: // EXP
SendNotifyMsg(NULL, iClientH, DEF_NOTIFY_SLATE_EXP, NULL, NULL, NULL, NULL);
break;[/code]
Justo abajo agregar:
[code]
case 8:
char cRepMessage[60];
wsprintf(cRepMessage,"You have Earned 1 Rep. Point");
ShowClientMsg(iClientH,cRepMessage, 10);
break;[/code]
Ahora lo unico que tienen que hacer es agregar la pot a sus files:
[code]
Item = 295 RepPotion 7 0 34 4 8 120 0 0 0 1 0 6 106 65 100 -1 0 0 0 0 0 -1 21 0[/code]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin