Forum www.hellss.fora.pl
Hells! Nice Forum About Helbreath
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[FIX] Physical Absorption

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.hellss.fora.pl Strona Główna -> FIX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nigga
Administrator



Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:31, 25 Mar 2008    Temat postu: [FIX] Physical Absorption

Sources HG, Game.cpp, buscar:
Código:
Kod:

case 4:
[code]               if (m_pClientList[sTargetH]->m_iDamageAbsorption_Armor[DEF_EQUIPPOS_HEAD] > 0) {
                  if (m_pClientList[sTargetH]->m_iDamageAbsorption_Armor[DEF_EQUIPPOS_HEAD] >= 80)
                     dTmp1 = 80.0f;
                  else dTmp1 = (double)m_pClientList[sTargetH]->m_iDamageAbsorption_Armor[DEF_EQUIPPOS_HEAD];
                  dTmp2 = (double)iAP_SM;
                  dTmp3 = (dTmp1 / 100.0f) * dTmp2;

                  iAP_Abs_Armor = (int)dTmp3;
               }
               break;
            }
[/code]

Agregar abajo:
Código:
Kod:

if (m_pClientList[sTargetH]->m_iAddAbsPD != 0) {
               
               dTmp1 = (double)iAP_SM;
               dTmp2 = (double)m_pClientList[sTargetH]->m_iAddAbsPD;
               dTmp3 = (dTmp2/100.0f)*dTmp1;
               iAP_SM = iAP_SM - (int)dTmp3;
         
               dTmp1 = (double)iAP_L;
               dTmp2 = (double)m_pClientList[sTargetH]->m_iAddAbsPD;
               dTmp3 = (dTmp2/100.0f)*dTmp1;
               iAP_L = iAP_L - (int)dTmp3;
            }

Buscar: (2 veces)
Código:
Kod:

case 7:  m_pClientList[iClientH]->m_iAddMR += (int)dwSWEValue*7; break;

Reemplazar del case 8 al case 12 por estos:
Código:

case 8:  m_pClientList[iClientH]->m_iAddAbsPD += (int)dwSWEValue*3; break;
            case 9:  m_pClientList[iClientH]->m_iAddAbsMD += (int)dwSWEValue*3; break;
            case 10: m_pClientList[iClientH]->m_iAddCD    += (int)dwSWEValue; break;
            case 11: m_pClientList[iClientH]->m_iAddExp   += (int)dwSWEValue*10; break;
            case 12: m_pClientList[iClientH]->m_iAddGold  += (int)dwSWEValue*10; break;

Buscar: (2 veces)
Código:

Kod:
case 9: if (m_pClientList[iClientH]->m_iAddAbsMD > 80) m_pClientList[iClientH]->m_iAddAbsMD = 80; break;

Agregar arriba:
Código:

Kod:
[code]case 8: if (m_pClientList[iClientH]->m_iAddAbsPD > 80) m_pClientList[iClientH]->m_iAddAbsPD = 80; break;
[/code]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.hellss.fora.pl Strona Główna -> FIX Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin